معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات شمالغرب کشور در رشته‌های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی فتح الله زاده گفت: مسابقات شمالغرب کشور در ۶ رشته ورزشی از روز ششم شهریورماه به میزبانی سنندج آغاز می‌شود.


وی افزود: با توجه به برگزاری سمینار‌های متعدد با مسئولان ادارات ورزش و جوانان پنج استان شمالغرب کشور، یکی از مصوبات آن انجام مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف بوده است.


معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان طبق مصوبه در زمان‌های مشخص در شش رشته ورزشی مسابقات خود را در بخش مردان و زنان برگزار خواهند کرد.


وی اعلام کرد: استان اردبیل رقابت‌های ورزشی خود را به اتمام رسانده است و آذربایجان غربی نیز از روز ۳۰ مردادماه مسابقات را آغاز می‌کند.


فتح الله زاده به برگزاری رقابت‌های ورزشی شمالغرب از روز ششم شهریورماه اشاره کرد و گفت: ورزشکاران رشته‌های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان در کردستان به رقابت خواهند پرداخت.


وی افزود: کاراته اولین رشته‌ایی است که طی روز‌های ۶ و ۷ شهریوماه ورزشکاران آن در سالن تختی سنندج به مصاف هم می‌روند و در همین زمان رشته‌های جودو و قایقرانی به ترتیب در سالن نیروی انتظامی و سد وحدت رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد.


این مقام مسئول تصریح کرد: مسابقات رشته‌های هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان نیز در روز‌های ۹ تا ۲۲ شهریورماه در سالن بهنام شاد و مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می‌شود.


معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات حضور مستمر ورزشکاران رده‌های مختلف سنی در رقابت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و توسعه ورزش قهرمانی در استان‌ها است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات