خبرهای داغ:
سرهنگ اشرفی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: در ماه گذشته 535 مورد تذکرلسانی داخل خودرو و 877 مورد اصناف و اماکن عمومی توسط مامورین نیروی انتظامی انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۱۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجتبی اشرفی در جلسه ماهانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با ارائه گزارش یک ماهه نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ارتقا امنیت اجتماعی دو مورد طرح جمع آوری سلاح گرم و سَرد را داشتیم که 45 قبضه چاقو و 12 قبضه شمشیر و تونفا جمع آوری شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ما بیش از 70 تا 80 مورد چاقو کشی در سطح شهرستان داشته ایم و این نشان دهنده این است که جوانان ما در پارک ها و تفرجگاه ها این ابزار را حمل می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در ماه گذشته 535 مورد تذکرلسانی داخل خودرو و 877 مورد تذکرلسانی به اصناف اماکن عمومی داشته ایم که متوسط 50 مورد تذکر داخل خودرو و 70 مورد اماکن به علت بدپوششی تذکرلسانی داشته ایم.

وی تصریح کرد: 16 مورد توقیف خودرو به علت کشف حجاب داشته و حیوان گردی در سطح شهر نسبت به شهرهای همجوار ما بسیار کمتر است و این مورد نیز مورد توجه و پیگیری است.

اشرفی با اشاره به تذکرلسانی 278 مورد در مورد آلودگی صوتی بیان کرد: 10 مورد از این خودرو ها توقیف شده اند و در مورد بدپوششی داخل خودرو 7 مورد اعمال قانون شده و 3 مورد نیز به مقامات قضایی تحویل شده اند.

وی ادامه داد: در توقیف موتورسواران مزاحم 161 مورد داشته ایم و در معتادین متهاجر127 مورد خورده فروش دستگیر شده اند و در خصوص آلودگی صوتی پلیس راهور 55 خودرو را اعمال قانون کرده و 57 خودرو نیز توقیف شده اند و در مورد تخلفات حادثه ساز توسط پلیس راهور 564 مورد اعمال قانون شده است که در این حوزه خوب عمل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود تاکید کرد: با توجه به همه این موارد در حوزه بخورد اما خانواده ها باید پای کار بیایند و مراجع فرهنگی مشارکت کنند و رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز کمک کنند تا بتوانیم این مشکلات و معضلات اجتماعی را کم کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر مسجد که سنگر است باید در حوزه های دیگر نیز سرمایه گذاری کنیم و بوستان ها و تفرجگاه ها را نیز مورد توجه و دقت قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها