عباس فلاحی باباجان گفت: بانک‌ها باید بتوانند کسب و کار لازم را از طریق منابع مالی موجود بانکی فراهم کنند. فعالیت‌های تولیدی در کشورمان نیاز به منابع مالی فراوانی دارد تا از این طریق توسعه اقتصادی را فراهم کند.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس و کارشناس اقتصادی بسیجی در گفتگو  با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: پول عظیمی در بانک‌ها وجود درد و از سوی دیگر هم این پول در مسیر تولید داخلی قرار ندارد. متاسفانه اهداف بانک ها در شرایط کنونی سودآوری و درآمدزایی است. این در حالی است که بانک‌ها می‌توانند با انجام سرمایه گذاری‌های پرسود و استفاده بهینه از منابع مالی، موقعیت مالی برای سرمایه گذاری در بخش تولید را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید بتوانند کسب و کار لازم را از طریق منابع مالی موجود بانکی فراهم کنند افزود: فعالیت‌های تجاری و تولیدی در کشورمان نیاز به منابع مالی فراوانی دارد تا از این طریق بتواند توسعه اقتصادی را فراهم کند.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: بانک‌ها باید بتوانند در شرایط بحران کنونی اقتصادی منابع مالی مورد نیاز را در جهت فعال سازی تولیدات داخلی فراهم کنند و نوعی ثبات مالی برای بنگاه های اقتصادی داخلی را فراهم کنند که عملکرد مناسب داشته و ثبات اقتصادی را برای واحدهای تولیدی فراهم کند.

ارسال نظرات