خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی یادواره 300 شهید شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۶۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، جلسه هماهنگی یادواره 300 شهید شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین ادارات در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارگردید.

 

حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در این جلسه خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار مورد رحمت و مغفرت خاص الهی هستند چرا که شهدا معامله‌ای بزرگ با پروردگار خود انجام داده‌اند.

 

وی افزود: در طول تاریخ شهدای انقلاب اسلامی بسترساز شکل‌گیری انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی بودند و با ایثار و از جان‌گذشتگی به عمل آمده، جان و مال خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند و ما نیز بایستی قدرشناس شهدا، ایثارگران و خانواده این عزیزان باشیم.

 

حجت‌الاسلام سبزی، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را عامل اقتدار و عزت دانست وگفت: برای حفظ امنیت و اقتدار کشور باید با تبعیت از شهدای بزرگوار همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری پرشور و آگاهینه داشته باشیم.

 

وی بیان داشت: با حضور پرشور و آگاهینه در صحنه‌های مختلف می‌توان دشمنان واقعی انقلاب و اسلام را شناخت و عمل به وصیت‌نامه شهدا هدایت‌کننده و یاری‌گر همگان در جهت تشخیص راه درست است.

 

ارسال نظرات