خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از افتتاح اولین پایگاه علمی بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: این پایگاه علمی زمینه ساز فعالیت نخبگان علمی بسیج و رشد علم و فناوری شهرستان را فراهم کرده و حلقه واسط نخبگان باسپاه ناحیه است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۷۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین سرپل ذهاب پایگاه بسیج علمی حضرت فاطمه الزهرا(س) در مصلی نماز جمعه این شهرستان افتتاح گردید.

سرهنگ نجفعلی کرمی در این مراسم اظهار داشت: با شناسایی تمام ظرفیت های موجود در شهرستان و بهره گیری ازتوانایی های انجام فعالیت‌های علمی، در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی سپاه و بسیج این پایگاه علمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به لزوم توجه به نخبگان افزود: امروزه به دلیل افزایش فضای مجازی در دنیا و نیاز جوانان بسیجی به علم و فناوری در عرصه جامعه، یکی از وظایف مسئولین توجه به نخبگان علمی کشور است.

 

وی با اشاره به نقش ویژه پایگاه های بسیج علمی، تصریح کرد: این پایگاه به عنوان حلقه واسط جامعه نخبگان شهرستان با بسیج و سپاه ناحیه در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری عمل کرده و با شناسایی و شبکه سازی متخصصین، مخترعین، مبتکرین و استعدادهای برتر زمینه لازم را جهت ایجاد تحولات سازنده در حوزه های مختلف علمی فرآهم می آورد.

ارسال نظرات