صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های مناسب و فاخر و با بصیرت افزایی و اطلاع رسانی هدفمند ، نقش اساسی را در مقابله با هجمه های رسانه ای دنیا ایفا نماید .
کد خبر: ۸۹۰۵۶۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش بسیار موثر رسانه ملی و به ویژه استانی گفت: ارزش های انقلابی با زبان هنر اگر بازگو شود تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت .

سردرا کرمی افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان ، فرهنگ و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های مناسب و فاخر و با بصیرت افزایی و اطلاع رسانی هدفمند ، نقش اساسی را در مقابله با هجمه های رسانه ای دنیا ایفا نماید .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با قدردانی از عملکرد رسانه استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: افرادی که در رسانه فعالیت می کنند باید بدانند که فعالیت آنها بسیار مقدس است.

همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان نیز در این دیدار گفت: برای نشر ارزش های دینی و دفاع مقدس ، صدا وسیما حضوری فعالانه و مخلصانه داشته است به طوریکه با انعکاس این برنامه ها شاهد نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جدید هستیم .

حجت الاسلام متین با تشکر از صداوسیمای مرکز زنجان افزود: کارکنان رسانه استانی با بهره گیری از تفکر بسیجی، سبب ساز خلق آثار ارزشمند و ماندگاری شده اند و همسو با فرهنگ امام و انقلاب و شهدا ضمن طی مسیر رشد و تعالی، مانع از نفوذ هجمه نرم دشمن به فرهنگ اسلامی می شوند.

ارسال نظرات