خبرهای داغ:
مستند «یک بسیجی ساده» با موضوع زندگی و احوال شهید حسین مقیمی‌زاده، دوشنبه ۳۰ مرداد از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حضور فعال در دفتر پشتیبانی جنگ جهاد دانشگاهی در پایگاه شهید معقولی وابسته به قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیاء(ص) در کنار مسئولیت راه اندازی چند پروژه سنگین از جمله فعالیت های اولیه شهید حسین مقیمی زاده در دوران دفاع مقدس به شمار می‌روند هرچند او اقدامات گسترده دیگری هم داشت.

شهید مقیمی‌زاده که دانشجویی جهادگر بود، در پی دستور امام راحل در آذرماه ۱۳۶۶ مبنی بر تشکیل ستادهای پشتیبانی جنگ و درخواست آن ستاد جهت اعزام نیرو به جهبه ها، درس و دانشگاه را رها کرد و به همراه برخی دوستانش به اهواز رفت؛ احساس تکلیف در حسین به قدری بود که در وصیت نامه خود نوشته بود «در حال حاضر رسالت داریم تا خار چشم ظالمان و مشرکین باشیم و رسالت بالاتر بر عهده پدر و مادر و خانواده رهروان حق است که با صبر و بردباری، ما را در این راه یاری نمایند».

مستند «یک بسیجی ساده» روایتی است از زندگی و احوال شهید حسین مقیمی زاده، مردی که اشراف و تسلطش در انجام مأموریت های مختلف و تصدی مسئولیت های سنگین زبانزد خاص و عام بود.

او سرانجام در یکم شهریور ۶۷ و حین ساخت خرج موشک اژدر مجروح شد و شربت شهادت نوشید.

«یک بسیجی ساده» کاری از سید مجتبی خیام الحسینی دوشنبه 30 مرداد ساعت 20:30 و تکرار آن ساعت 2:00 بامداد روز بعد از شبکه افق پخش می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها