خبرهای داغ:
در راستای ایجاد نشاط و سلامت در بسیجیان

برگزاری کلاس های ورزشی بین بسیجیان سمنان

برگزاری کلاس های ورزشی در راستای ایجاد نشاط و سلامت در بسیجیان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۴۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

سعیده رهایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان در خصوص کلاس های ورزشی تابستانه بیان کرد: تابستان فرصت خوبی برای برگزاری کلاس های متعدد از جمله کلاس های ورزشی است و خوشبختانه بسیجیان به خصوص نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از این فرصت طلایی کردند.

مسئول تربیت بدنی حوزه حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها پرکردن اوقات فراغت بسیجیان،ایجاد نشاط و ارتقای سلامت عزیزان بسیجی می باشد.

رهایی با اشاره بر کلاس هایی که در تابستان برگزار شد،گفت: کلاس های شنا با حضور 60نفر از بسیجیان در طول تابستان در استخر قائم آل محمد(عج) سمنان در دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته و با شرکت دو رده ی سنی خردسال و بزرگسال برگزار شد.

وی افزود: کلاس های والیبال نیز با حضور 55 نفر در دو رده ی سنی نوجوان و بزرگسال با سرویس ایاب و ذهاب رایگاه جهت رفاه بسیجیان در سالن 9دی سمنان برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان با بیان اینکه کلاس های ورزشی دیگر نیز در حال ثبت نام است، اظهارکرد: کلاس های دفاع شخصی در غالب طرح فتح در پایگاه ها در حال ثبت نام می باشد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی تیراندازی نیز در یکم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و ثبت نام این مسابقات در پایگاه های بسیج شروع شده است؛ لذا از علاقه مندان دعوت می شود که با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج در این مسابقه ثبت نام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها