برگزاری جلسه توجیهی خبرنگاران پایگاه های مقاومت سمنان

جلسه توجیهی خبرنگاران افتخاری پایگاه های مقاومت سمنان در ساختمان ولایت برگزار شد
کد خبر: ۸۹۰۵۷۴۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هماهنگی روابط عمومی های پایگاه های مقاومت در ساختمان ولایت با حضور خبرنگاران پایگاه ها برگزار شد.

پریسا مرادی حقیقی در جمع خبرنگاران پایگاه های مقاومت حوزه های خواهران بیان کرد: بسیجیان باید فضای مجازی را سر و سامان بدهند و در مقابل فعالیت های دشمن فعالیت بسیجیان باید دوچندان شود.

مسئول دفتر خبری سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: بسیاری از نوجوانان و جوانان از بسیج دیدگاه غلطی در ذهن خود دارند؛ چرا که بسیج و سپاه را تنها جایی برای برگزاری برنامه های مذهبی می دانند؛ ما باید فعالیت های مختلف و کلاس های متعددی که در بسیج برگزار می شود را به گوش نوجوانان و جوانان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر برنامه ای در پایگاه برگزار شود و رسانه ای نشود فایده ای ندارد و زحمات دست اندرکاران و بسیجیان به گوش اقشار جامعه و مسئولین نمی رسد؛ اقشار جامعه باید به زحماتی که پایگاه های مقاومت می کشند پی ببرند و این تنها به واسطه ی رسانه میسر می شود.

مرادی حقیقی با اشاره بر هدف برگزاری این جلسه ادامه داد: این جلسه در راستای تحقق اهداف خبرگزاری بسیج و رسانه ای کردن هرچه بیشتر فعالیت های بسیج برگزار شد؛ به طوریکه هرگونه برنامه،کلاس و جلساتی که در غالب بسیج برگزار می شود ارزش خبری دارد.

در ادامه ی جلسه طرز تهیه ی اخبار و قوانین و قواعد آن گفته شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار