مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
جمشیدی گفت: مطمئنا این کار بسیج در راهیان نور و فرهنگ دفاع مقدس ما به دیگر کشورها نیز انتقال می یابد و آنها هم می توانند فرهنگ شهادت را در کشورهای خود ترویج دهند.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۷۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

عبد الله جمشیدی مسئول اردویی و راهیان نور سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر نقش بسیج به عنوان مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: در اردوهای راهیان نور افراد از نزدیک با ایثار شهدا آشنا می شوند و شرایط را می بینند یکی از کارآمد ترین راه ها همین است که بسیج چند سالی است با برنامه ریزی های دقیق و منظم و همه جانبه پیگیری کرده است.

وی افزود: با توجه به این حجم وسیع فضای مجازی و جهانی شدن ارتباطات مطمئنا این کار بسیج در راهیان نور و فرهنگ دفاع مقدس ما به دیگر کشورها نیز انتقال می یابد و آنها هم می توانند فرهنگ شهادت را در کشورهای خود ترویج دهند.

مسئول راهیان نور چهار محال و بختیاری گفت: حزب الله زائیده فرهنگ ایثار و شهادت ایران است و اینها قطعا تاثیر گذار است و آنها هم می توانند به این خیل عظیم بسیجیان که احیاء گر  فرهنگ موثر ایثار و شهادت برای مصون سازی جامعه بوده اند بپیوندند.

 

 

ارسال نظرات