خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه امام علی(ع) تاکستان:
اردوی راهیان ولایت برای بسیجیان دانش آموز شهرستان تاکستان در اردوگاه یونس آباد قزوین در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، اردوی راهیان ولایت برای بسیجیان دانش آموز شهرستان تاکستان در اردوگاه یونس آباد قزوین در حال برگزاری می باشد.
شهبازی مسئول عقیدتی سپاه امام علی(ع) تاکستان از مسائل فرهنگی و مخصوصا حجاب و شبهه های این موضوع گفت:برخلاف ادعای غربی ها و روشنفکران غرب زده بی حجابی آزادی و دفاع از حقوق زنان نیست حجاب نیز مانند تمام دستورات دین اسلام کاملا علمی و منطقی و به شدت قابل دفاع است. و اتفاقا برهنگی برخلاف حقوق زنان است و حربه ای است برای نابودی و به اسارت گرفتن زنان شما به عنوان نمونه در هر جامعه ای که برهنگی بیشتر شده آمار طلاق بیشتر شده که اولین آسیب را زنان دیده اند .
وی بیان کرد:در هر جامعه ای که برهنگی بیشتر شده سن ازدواج بالاتر رفته و یا مثل برخی کشورهای اروپایی ازدواج رسمی نابود شده و چیزی شبیه ازدواج سفید جایگزین شده چون مردان دیگر زیر بار مسئولیت های خود نسبت به زنان نمی روند و باز زنان ضرر کردند و مردها در فضای برهنگی آزادانه سوء استفاده کردند. در جوامعی که برهنگی بیشتر شده آمار ظلم و تجاوز و آزار زنان بیشتر شده و در چنین جوامعی برخلاف ادعای روشنفکران به جای عادی شدن مسئله ، مردها حریص تر و تنوع طلب تر شده اند .
شهبازی در خاتمه ابراز کرد: در چنین جوامعی ارزش زن تا سنی است که بتواند نیازهای جنسی یا تجاری مردان را تامین کند و بعد از آن تقریبا 40 سالگی به بعد زن نه مادر است نه همسر و حتی در تامین مخارج خود نیز بدلیل ضعف جسمانی به شد آسیب پذیر است .
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها