خبرهای داغ:
انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری فرمانداری وِیژه گنبد،نهاد کتابخانه ها و مدیریت پیش دبستانی سرزمین سبزگنبد اولین حلقه کتابخوانی در پارکها را در پارک ظفر کلید زدند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۰۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس در خصوص این طرح چنین گفت :دراین طرح کودکان حاضر در پارک ها را دور هم جمع کرده و با تشکیل یک حلقه توسط مربی به قصه گویی پرداخته می شود و کودکان حاضر به قرآن خوانی و شعرخوانی می پردازند.
سید علی کریمیان افزود: انشاء الله این طرح را به همت و مساعدت فرماندارمحترم و نهاد ها و سمن ها در تمامی پارک ها اجرا خواهیم نمود.

وی هدف از برگزاری این طرح در پارکها را چنین بیان نمود:طبق یک کارمطالعاتی وتحقیقی به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین مکانها که کودکان با علاقمندی در آن حضور می یابند پارک ها هستند ،تصمیم گرفتیم به این شورونشاط حاصل از بازی، کتابخوانی و جشن کتاب را نیزاضافه کنیم تا بدین شکل فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بین کودکان ترویج کرده باشیم.
این فعل فرهنگی در پایان از خیرین و به خصوص مسئولین و نهاد های که دغدغه ی مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی را دارند خواست که در این امر انجمن را یاری نمایند زیرا یکی از راه های پیشگیری از معضلات اجتماعی ترویج کتابخوانی و بالا بردن فرهنگ مطالعه وکتابخوانی درسطح اجنماع بخصوص کودکان است.
گفتنی است انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با توجه به این که مدتی است بدون مکان می باشد اما به فعالیت های خود با قوت ادامه میدهد.

(سیدعلی کریمیان)

ارسال نظرات
پر بیننده ها