فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان'گفت : امسال پایگاه ها مقاومت مسجد محور کردند تا کارهای فرهنگی خود را در مساجد انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۲۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ خورشید وند در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بیرانشهر با اشاره به نقش عشایر در حفظ و کیان اسلامی اظهار داشت:باید بیش از بیش به عشایر توجه شود چرا که سیاه چادرها خود یک پاسگاه امنیتی هستند .

وی با بیان اینکه مساجد در دفاع مقدس ستاد جنگ بود ند افزود:امسال پایگاه ها مقاومت مسجد محور کردند تا کارهای فرهنگی خود را در مساجد انجام دهند.

وی تصریح کرد:پایگاه های مقاومت بسیج باید مرکز فرهنگی باشند با توجه به وضع موجود جامعه چرا که از صدر اسلام پایگاه های بسیج در کار فرهنگی نقش مثبت داشتند.

فرمانده بسیج ناحیه عشایری مردم بیرانشهر را مردمی شهید پروری دانست و افزود:این منطقه یک پیشینه خوب و درخشان در دفاع مقدس دارندکه واین از افتخارات بخش است و علاقمندی به انقلا ب و نظام را نشان میدهد.

وی گفت:بسیج در این منطقه کارایی داشته و از هر جهت تحول ایجاد کرده است.

در پایان از تلاش های مهرداد طرحانی در مدت خدمت خود در حوزه مقاومت شهدای بیرانشهر قدر دانی و سرهنگ سید نجم الدین موسوی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهدای بیرانشهر معرفی شد

ارسال نظرات