حجت الاسلام صدیقی:

غدیرخم عامل پویایی انقلاب اسلامی است/ اعلام حمایت از ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیرخم

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه غدیر خم عامل پویایی انقلاب اسلامی است، گفت: بنیاد بین المللی غدیرخم پشتوانه مسئولان ستاد بازسازی واقعه غدیرخم است و از این جریان فرهنگی حمایت می کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران  ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی واقعه غدیرخم که در محل بنیاد بین المللی غدیرخم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه جریان غدیر، جریان ایمان در مقابل کفر، عدالت و ظلم، زیبایی و زشتی است،گفت: غدیر مبارزه با حکومت‌های ظالمانه،مقابله با کجی ها و پلشتی ها، مقابله با انحراف و نفاق و... است و لذا پیامبر اکرم(ص) در این جریان می فرماید صلحم با هر کسی که با تو در صلح است .

غدیرخم عامل پویایی انقلاب اسلامی است/ اعلام حمایت از ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیرخم
وی تاکید کرد: غدیر، سبک زندگی توحیدی است و تجسم تمام خوبی‌ها در زندگی بشریت و مقابله با همه بدی ها در تاریخ زندگی انسان‌ها است و باید گفت که غدیر، اصل و پشتوانه انقلاب است و اگر غدیر زنده شد انقلاب زنده می شود و اگر غدیر کم رنگ شود انقلاب کمرنگ می شود و می توان گفت که واقعه غدیر خم عامل پویایی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه نمایش بازسازی واقعه غدیرخم، در سال گذشته در نجف اشرف و دمشق با استقبال خوبی اجرا شده است، افزود: به لطف خدا برای مقابله با دشمن صاحب موشک هستیم و دشمن نیز می‌داند که نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

غدیرخم عامل پویایی انقلاب اسلامی است/ اعلام حمایت از ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیرخم
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی قطعا از اهمیت بیشتری برخوردار است و پیروزی در آن مهم تر است، ابراز داشت: در جنگ فرهنگی هنر حرف اول را می زند و این کار به مراتب ارزش بالایی دارد.

وی گفت: حکومت غدیر ارائه مدل می‌کند و باید به این موضوع شاخ و برگ داده شود و باید در قالب برنامه های جدید و نوآوری شود و ادامه داده شود.

حجت الاسلام صدیقی خاطر نشان کرد: بنیاد بین المللی غدیرخم پشتوانه مسئولان ستاد بازسازی واقعه غدیرخم است و از این جریان فرهنگی حمایت می کنیم و ان شالله بتوانیم باعث روند رو به رشد این برنامه از نظر کمی و کیفی شویم.

 غدیرخم عامل پویایی انقلاب اسلامی است/ اعلام حمایت از ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیرخمگفتنی است این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران،سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضفعین، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام علی ربانی کارشناس مسائل مذهبی در محل بنیاد بین المللی غدیرخم برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار