کودکان بسیجی و ولایتمدار پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) با سالمندان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اراک؛ کودکان بسیجی و ولایتمدار پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) با سالمندان دیدار کردند.

بسیجی پیمان فراهانی مسئول مجموعه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) هدف از این دیدار را تکریم جایگاه سالمندان عنوان کرد و گفت: نیکی به والدین یکی از راه‌های رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است. همه ما باید بدانیم با جلب رضایت والدین می‌توانیم رضایت پروردگار را جلب کرده و سعادت اخروی را برای خود کسب کنیم.

وی افزود: عدم توجه فرزندان به والدین به ویژه در دوران سالمندی به دور از فرهنگ دینی و اسلامی ما استف خداوند در قرآن کریم مومنان را به نیکی به والدین سفارش کرده است. اینکه در دورانی که والدین نیاز به یاری و مساعدت فرزندانشان دارند آنان را در خانه سالمندان و به دور از محیط گرم خانواده قرار دهیم جفایی بزرگ در حق خودمان و آنان است.

فراهانی بیان کرد: متاسفانه تهاجم فرهنگی غرب فرهنگ خانواده ها را دگرگون کرده و بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ به دلیل مشغله های زیاد تمایلی به نگهداری والدین سالمند خود ندارند. در حالیکه سالمندان سرمایه ای ارزشمند از تجارب هستند و فرهنگ احترام به سالمند باید همواره در کشور حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات