احمد درویشی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت:محرومیت زدایی رسالت اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۰۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کارگاه توانمند سازی روسا و دبیران کارگروه وشوراهای اقشاری و نخبگان این در مرکز دهستان درپهن و با حضور کارشناسان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) و در زمینه های زیر ساخت، اشتغال،اقتصاد مقاومتی و سلامت تشکیل شد.

احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: کارشناسان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) طی سه روز کارشناسی دقیق از تمامی روستاهای دهستان درپهن موانع موجود در زیرساختها را بررسی کردند که انشاالله بعد از تصویب نهایی و تامین اعتبار توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) شروع به کار این زیرساخت ها صورت می گیرد.

سرگرد احمدی نیا در حوزه بهداشت و سلامت، ویزیت رایگان، مشاوره بهداشتی و تامین آب شرب را یکی از ضروریات این مناطق محروم دانست و افزود:امسال بسیج جامعه پزشکی خدمات ویژه ای را در رفع نیاز محرومین شهرستان میناب ارائه خواهد کرد که ویزیت و داروی رایگان تنها بخشی از این خدمت رسانی است.

وی همچنین گفت:در حوزه فرهنگی و اجتماعی، سپاه ناحیه میناب با برگزاری کلاسهای آموزشی،ایجاد اشتغال مولد بومی، تکمیل مساجد و ابنیه های مذهبی در روستاها گامهای موثری بر می دارد.

احمدی نیا در ادامه اظهار داشت:از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه های مورد نیاز حضور اقشار مستضعف و محروم جامعه چشمگیر و تعیین کننده بوده است که در همه حال از انقلاب و نظام دفاع کرده اند وامروز وظیفه خدمت رسانی به این قشر محروم برای همه مسئولین را دوچندان کرده است.

ارسال نظرات