رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا استان گلستان خبر داد:
رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا استان گلستان از اعزام 1300 نفر تا پایان 25 شهریور سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۱۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج با بیان اینکه دور اول اعزام راهیان نوربه غرب کشوراز بعد ماه مبارک رمضان آغاز و تا 25 شهریور سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: تا به این لحظه 837 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشوراعزام شده اند.

وی افزود: در این اردو بسیجیان اقشار استان و نواحی مقاومت به استان های کرمانشاه و کردستان اعزام و از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا استان گلستان استقبال عموم را نسبت به سال های گذشته در بازدید از مناطق عملیاتی غرب بسیار خوب برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اعزام 750 نفر جزو ابلاغ برنامه امسال بوده است قریب به یکهزار و 300 نفر اعزام خواهند شد.

سرهنگ عین علی از اعزام راهیان نور دانش آموزی در تاریخ 13 مهر سال جاری خبر داد و بیان داشت: از مجموعه 6 هزار نفر دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور یکهزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور(استان کرمانشاه) و چهار هزارو 500 نفر دیگر به مناطق عملیاتی جنوب کشور(استان خوزستان) اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا استان گلستان با بيان اين مطلب اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است.

به گزارش بسیج؛  اردوهای راهیان نور چند سال است در کشور آغاز شده  و دستاوردهای آن به قدری است که افراد شرکت کننده احساس می کنند در این سفر، تنها یک نفس تا رسیدن به خدا، فاصله دارند زیرا با منش و مرام انسانهایی در طول این سفر آشنا می شوند که جان با ارزش خود را بدون هیچ چشم داشتی تقدیم خدای خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات