فرمانده سپاه شبستر در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران گفت :سپاه گفتمان مردم و دین و همراه مردم است و اگر مردم را از سپاه حذف کنیم چیزی نمی‌ماند.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده افزود: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم شریف و نجیب جمهوری اسلامی ایران است و سپاه شبستر نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر خدمت به مردم اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی نعمتان مسئولان هستند و تک‌تک آن ها باید در خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

رضایی در بخش دیگر سخنان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران حوادث و رویدادهای جامعه را منعکس می‌کنند و افکار عمومی نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: یکی از مؤلفه های علمیات روانی دشمنان تخریب اذهان عمومی و تلاش در زمینه جنگ نرم است در چنین موقعیتی رسانه‌ها، مطبوعات و متولیان فرهنگی و دینی باید در زمینه انفجار اطلاعات تلاش کرده و موفق عمل کنند.

رضایی نقش رسانه‌ها در مقابل عملیات روانی دشمنان را مهم برشمرد و افزود: ارتزاق فکری در جامعه مهم‌تر از مسائل جسمی است و نقش رسانه‌ها در جامعه تأثیرگذار و مهم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها