خبرهای داغ:

اختصاص بیش از 75 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در هشترود

فرماندار هشترود در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، گفت: بیش از 75 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به صورت وام های کم بهره به این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۵۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید افزود: از این مبلغ 60 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و مابقی نیز برای مشاغل خانگی در نظرگرفته شده است.

وی ادامه داد: سقف وام های بهزیستی و کمیته امداد از150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش یافته و حداقل سقف وام های مشاغل خانگی 50 میلیون ریال و حداکثر با جذب 15 نفر کارگر به 700 میلیون می رسد.

مستفید سود این وام ها را 4 درصد اعلام و بیان کرد: هر کارگاهی که طرحی ارائه کند و در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب شود بصورت فوریتی وام 700 میلیونی با سود 4 درصد نیزداده خواهد شد.

وی از روسای ادارات خواست به سرمایه گذارانی که بخواهند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند امید داده و آن ها را درست و هدفمند راهنمایی کنند.

فرماندار هشترود با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری، رفع مشکلات واحدهای صنعتی و حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال از اولویت های کاری مسئولان این شهرستان است، اضافه کرد: هم اکنون در ناحیه صنعتی فجر با حدود شش هکتار و شهرک صنعتی پروفسور هشترودی با حدود 216 هکتار، 18 کارگاه و کارخانه فعال و نیمه فعال وجود دارد.

وی، بیکاری را عمده مشکل جوانان این شهرستان دانست و اظهارکرد: با هر سرمایه گذار داخلی و خارجی که بخواهد در این شهرستان سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد کند، آماده عقد قرارداد هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها