وفایی در جمع بسیجیان حوزه بنت الهدی(س) از ناحیه روح الله یزد:

حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)؛بهترین الگوی خانواده ها/هدف ماهواره؛ نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی است

کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم بسیجیان حوزه بنت الهدی(س) از ناحیه روح الله یزد با سخنرانی وفایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۹۷۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ این جلسه با حضور جمع ۳۰ نفر از بسیجیان در محل پارک ویژه بانوان برگزار شد. وفایی در این جلسه گفت: لازم است خانواده‌های ما از حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوگیری نمایند.
وی در ادامه افزود: والدین نقش بسیار مؤثری در تربیت فرزندان ایفا می‌کنند، والدین الگوی رفتاری فرزندان در خانواده هستند فرزندان با نگاه کردن به والدین تربیت می‌شوند اگر والدین در خانواده نام یکدیگر را بصورت زیبا ببرند و با یکدیگر بطور صحیح صحبت نمایند فرزند هم خوب تربیت می‌شود، ولی اگر غیر از این باشد فرزند بطور صحیح تربیت می‌شود.
کارشناس خانواده در ادامه افزود: مادران در خانواده به عنوان رکن اصلی باید رفتار‌ها را در محیط خانواده کنترل کنند و با مدیریت صحیح و دقیق باید ورود ماهواره به خانواده را کنترل کنند.
وفایی با بیان اینکه مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم هستند گفت: مادر در خانواده با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان خود باید آنان را برای مقابله با جنگ نرم آماده کند.
وی خاطر نشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند با نابودی حجاب و شخصیت زن ایرانی که نقش محوری در تربیت احاد جامعه دارد، خانواده‌ها را فرو پاشیده و نسلی بی بند و بار را برای آینده پرورش دهند.
ارسال نظرات