فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران الزهراء نايين

برگزاری اردوی جهادی در روستای كجان منطقه بهارستان

فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران الزهراي نايين از اردوی جهادی هفت روزه خواهران بسیجی در منطقه بهارستان اين شهرستان خبر داد
کد خبر: ۸۹۰۶۰۱۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نايين، خواهر ميرزابيگي در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اردوی جهادی «رهروان ولایت» با هدف خدمت به مردم محروم و کمک به روستاییان و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی از روز ۲۲مرداد ماه آغاز و به مدت یک هفته در روستاا ي كجان د برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:30  نفر از خواهران بسیجی این حوزه به مدت هفت روز در  روستای ;كجان اين شهرستان در کلاس‌های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، مشاغل خانگی، بهداشت و سلامت، سبک زندگی، قرآن و اعتقادات كارگاه دختران جوان ونشستهاي سياسي فعالیت نمودنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران با اشاره به اینکه روحیه جهادی بر آمده از متن دین بوده و هدف از روحیه جهادی تلاش برای رفع محرومیت است، گفت: کار جهادی در مناطق محروم طراوت در روحیه مردم را جاری و ساری کرده و روح امید و نشاط و شادابی را تقویت می‌کند.

ميرزابيكي افزود: در کنار این اقدام ارزشمند، اردوهای تفریحی و زیارتی نیز برای جهادگران و اهالی روستاهای محروم فراهم آمده تا بتوانند در کنار کار و تلاش جهادی استفاده کامل معنوی را هم از این طرح داشته باشند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد همگان به‌ ویژه جوانان با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورایی در جهت کمک‌رسانی، یاری و امداد رسانی به مردم بیش‌ از پیش همت گمارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار