خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان گفت: آئین تجلیل از ۲۲۰ آزاده سرافراز شهرستان بهبهان با حضور مسئولان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۳۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

نعمت‌الله نیری  اظهار داشت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس تعدادی از رزمندگان اسلام در نبرد با دشمنان به اسارت نیروهای بعثی درآمدند که پس از سال‌ها دوری از خانواده در 29 مرداد ماه سال 1369 به کشور بازگشتند.

وی افزود: از رزمندگان بهبهانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور یافتند نیز 220 نفر به اسارت دشمن درآمدند که پس از سال‌ها این عزیزان آزاد شدند و به خاک وطن بازگشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان اضافه کرد: هر ساله به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور آئین تجلیل از آزادگان این شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز آئین تجلیل از آزادگان بهبهان در این شهرستان برگزار می‌شود تا بتوانیم به این عزیزان سرافراز ادای دین کنیم.

نیری خاطرنشان کرد: آئین تجلیل از 220 آزاده سرافراز بهبهان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان با حضور این عزیزان در تالار رضا واقع در جاده منصوریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برخی از جزئیات آئین تجلیل از آزادگان بهبهان پرداخت و عنوان کرد: در این برنامه از فرزندان ممتاز دانش‌آموز و دانشجوی آزادگان نیز تجلیل می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عنوان کرد: تا کنون 5 تن از آزادگان شهرستان بهبهان به فیض شهادت نائل آمدند و 5 نفر دیگر دعوت حق را لبیک گفتند که در این برنامه یاد این عزیزان را نیز گرامی می‌داریم.

نیری به معرفی شهدای آزاده شهدای بهبهان پرداخت و خاطرنشان کرد: این شهدای والامقام شهید حمدالله تقوایی، شهید حسین خاکساری، شهید سعید باباسنی، شهید مجید محمدی و شهید خیرالله معشریان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها