پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای عملیات رمضان از دزفول پایتخت مقاومت ایران به خاک وطن بازگشت مورد استقبال خانواده شهدای مدافع حرم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۴۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، پیکر پاک و مطهر شهید محمدجواد علی‌بهار از شهدای عملیات رمضان دزفول پایتخت مقاومت ایران شناسایی شد و به خاک وطن بازگشت.

پیکر این شهید دوران دفاع مقدس پس از 35 سال به خاک وطن بازگشت و در فرودگاه بین‌المللی اهواز مورد استقبال مسئولان لشکری و کشوری و جمع زیادی از مردم استان خوزستان قرار گرفت.

جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم به ویژه دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر، خانواده شهید محمود مراداسکندری از شهدای دفاع مقدس و خانواده شهید حسین توکل در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید محمدجواد علی‌بهار حضور داشتند.

همچنین خانواده شهید مدافع محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا و خانواده شهید جبار عراقی از شهدای شهرستان کارون نیز در این برنامه معنوی حضور یافتند و به مقام شهید محمدجواد علی‌بهار ادای احترام کردند.

خانواده شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا از شهدای دفاع مقدس شوشتر نیز در آئین استقبال از پیکر کبوتر خونین‌بال شهید محمدجواد علی‌بهار شرکت کردند.

در حاشیه این برنامه خواهر شهید مدافع حرم محمود مراداسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در هوای نفس گیر و داغ اهواز لحظاتی رو سپری کردم که تنها دیدن پیکر شهدا آن هم به قصد غربت و ادای دین، تداعی‌گر ساعاتی بود که محمود برای استقبال شهدا می‌رفت.

وی افزود: این‌ها باعث شد لحظاتی آرامشی نسبی بگیرم، صدای گنجشک‌ها در محوطه استقبال، مارش نظامی، مداحی برای پیشواز از شهدا، همه و همه دست به دست هم دادند تا پذیرای انسان‌های آسمانی باشیم، خیلی لحظات زیبایی بود.

شهید محمدجواد علی‌بهار یکی از دلیرمردان شهرستان دزفول است که در سال 1341 دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های نور علیه ظلمت در تاریخ 31 تیر ماه سال 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسید و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

شهید محمدجواد علی‌بهار در سن 24 سالگی در منطقه عملیاتی کوشک به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 35 سال شناسایی شد.

برنامه‌های وداع و تشییع شهید محمدجواد علی‌بهار به‌زودی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه اهالی شهیدپرور استان خوزستان می‌رسد.

ارسال نظرات