جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن از قدرت ولایت فقیه در ایران هراس دارد،گفت: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان ندارد و به دلیل اعتقاد راسخ مردم کشورمان به مسائل دینی است.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضفعین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه استکبار جهانی از ترویج فرهنگ غدیرخم در کشور هراس دارد، گفت: فرهنگ غدیرخم یعنی فرهنگ ولایت و امامت و دقیقا استکبار جهانی از قدرت ولایت فقیه هراس دارد و آخرین تلاش خود را صرف می کند تا هجمه های فراوانی را علیه ولایت فقیه صورت بدهد اما بحمدالله تا به امروز بی اثر بوده است.


وی ادامه داد: همه ساله سازمان بسیج مستضعفین نمایش بازسازی واقعه غدیرخم را در شهرهای مختلفی از کشور برگزار می کند و نشان می دهد که مسئله غدیرخم برای مردم عزیز کشورمان و همچنین بسیج، اهمیت بالایی دارد.


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان ندارد و به دلیل اعتقاد راسخ مردم کشورمان به مسائل دینی است که شاهد این همه هجمه از سوی دشمن برای کم رنگ کردن دین در کشورمان هستیم و باید تلاش کنیم که توطئه های دشمن را خنثی کنیم و مانع از نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن در داخل کشور شویم چرا که استکبار، جوانان ما را نشانه رفته است و باید همچون سدی محکم در مقابل آنان بایستیم.

ارسال نظرات