خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: مسجد باید محل ترویج ارزشهای انقلاب و پایگاه مقابله با کفر باشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۵۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ جهانگیرکریمی در جشنواره استانی مسجد که به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص)در مسجد بقیه الله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در سال ۴۸ نشان دهنده بغض و کینه دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان و خانه خداست.

 

وی افزود: این روز فرصتی است تا از ارکان مساجد و نیروهای ارزشی که در خدمت جامعه جهت اعتلای اسلام و انقلابیگری هستند تقدیر شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با استناد به سخنان روز گذشته سردار سلیمانی در جمع علمای قم، مسجد را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول مساجدی که ائمه کفر متولی آن هستند و حاصل تربیت آنها تکفیری ها هستند که خنجر به قلب مسلمانان می زنند و به چهره اسلام چنگ می اندازند.

 

سرهنگ کریمی افزود: دسته دیگر مساجدی است که نیروهای ارزشی و انقلابی در آن فعالیت می کنند و در آنها جوانانی امثال شهید محسن حججی تربیت می شوند که در راه دفاع از اسلام حنجر به خنجر داعشی ها می سپارد و خم به ابرو نمی آورند.

 

وی دسته سوم را مساجدی معرفی کرد که متولیان آن مروج یأس و نا امیدی هستند که به اصول اسلام و انقلابیگری اهمیت نداده و در مقابل با کفر ایستادگی نمی کنند.

 

سرهنگ کریمی در پایان ابراز داشت: باید در تمام زمینه ها گوش به فرامین رهبر انقلاب و همچنین نماینده ایشان در استان باشیم تا بتوانیم در راستای اعتلای اسلام و انقلابیگری گام های مثبتی برداریم.

ارسال نظرات