همواره پليس راهنمايي و رانندگي تلاش نموده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند و سعي دارد از ظرفيت دهياري ها در بحث آموزش همگاني استفاده كند.
کد خبر: ۸۹۰۶۰۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرماندهي انتظامي استان  زنجان در جلسه تحول راهور با بيان اينكه نيت اصلي پليس راهور كاهش تصادفات و روان سازي ترافيك است گفت: كاركنان راهور بايد چهره بشاش داشته باشند چون ذات ماموريت پليس راهور خوشرويي است

سرهنگ جعفر كردلو با بيان اينكه هدف پليس از حضور در جاده ها، ايمني و آسودگي مسافران است، افزود: کاهش تصادفات باید در دستور کار پليس راهور بوده و نياز است راهکار هاي مناسب در نظر گرفته شده و پيگيري شود.

وي با تاكيد بر نقش پيشگيري و آموزش همگاني در كاهش حوادث جاده اي اظهار داشت: عواملي كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها مي شود را با آموزش همگاني به مردم يادآوري كرده و نقش آموزش و فرهنگ سازي را نهادينه و با رانندگاني كه باعث جرایم حادثه ساز مي شوند برخورد شود .

 جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: عملكرد مناسب مي تواند كمترين هزينه و بيشترين بهره وري را در بر داشته باشد .

سرهنگ كردلو با تاكيد بر آموزش و فرهنگ سازي اعمال و رفتار ترافيكي مخصوصا در روستاهاي حاشيه محور هاي مواصلاتي خاطر نشان کرد: همواره پليس راهنمايي و رانندگي تلاش نموده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند و سعي دارد از ظرفيت دهياري ها در بحث آموزش همگاني استفاده كند .

اين مقام انتظامي با تقدير و تشكر از سخت كوشي و تلاش كاركنان در زمينه های مختلف بيان داشت : نوع كار پليس راهور بيشتر با زبان است و هرکسی که لحن خوبي داشته باشد در كليه امور موفق است .

وي با بيان اينكه شهامت در انجام ماموريت يكي از اصول مهم كار است تصريح كرد : كاركنان بايد با خوشرويي و رعايت اصل تعامل و تدبير با مردم رفتار كنند تا زحمات و شب بيداري هاي آن ها بيهوده به هدر نرود .

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود گفت : فرماندهي انتظامي استان در بحث جلب رضايت شهروندان در برخورد با مردم  توجه ويژه اي به استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان خود داشته است.

ارسال نظرات