خبرهای داغ:
اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی شاهرود در نیمه اول شهریور ماه اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

محمد جلیلی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ثبت نام دانش آموزان برای حضور در اردوی راهیان نور اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان آغاز شده است و در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی ثبت نام از دانش آموزان متقاضی آغاز شده است.

وی افزود: هزینه ثبت نام اردو 50 هزار تومان می باشد و تاریخ اعزام دانش آموزان 13 تا 16 شهریور ماه می باشد.

جلیلی با دعوت از دانش آموزان علاقمند برای ثبت نام در این اردو گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف از برگزاری این اردوهاست و باید تلاش کنیم با برگزاری این اردوها در بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص قشر نوجوان و دانش آموز تلاش کنیم.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه ما بگیرد چرا که می داند این فرهنگ نقطه اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ماست و باید این فرهنگ را از بین ببرند و جنگ نرم در این راستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را به کار بندیدم تا بتوانیم این فرهنگ را در نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین و بسط دهیم و یکی از این برنامه های اثرگذار اردوهای راهیان نور است که بسیج دانش آموزی چندسالی با همکاری آموزش و پرورش اجرا می کند و بازخورد خوبی نیز داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها