مدرس دینی اهل سنت هیرمند گفت: شهید حججی نمادی از یک جوان انقلابی است که در دنیای امروز به وسیله شهادت به مرتبه ی بالایی از عزت و حجت رسیده است، این شهید در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد. ب
کد خبر: ۸۹۰۶۱۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان:مولوی محمود لبزن کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند بیان داشت: شهدایی همچون شهید حججی از جمله افرادی هستند که کمتر در تاریخ همانند آن‌ها یافت می‌شود.

وی افزود: این چنین صحنه‌ی نبردی را ۱۴۰۰ سال قبل در حادثه کربلا شمر با فرزندان پیامبر بوجود آورد و اکنون مجدداً این صحنه در کربلایی دیگر و برای حفظ اسلام در راه همان فرزند پیامبر تکرار می‌شود.

مولوی لبزن بیان داشت: شهید حججی نمادی از یک جوان انقلابی است که در دنیای امروز به وسیله شهادت به مرتبه‌ی بالایی از عزت و حجت رسیده است، این شهید در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

وی بیان داشت: شهادت این شهید بزرگوار باعث شدت تا، موجی از ناراحتی جوانان ایران را فراگیرد، و بسیاری حتی اعلام آمادگی برای انتقام از خون شهید حججی را داشتند، با این حال عزت در میان مردم مسئله کوچکی نیست که یک جوان بیست و چند ساله آن را یک روزه به دست می‌آورد.

کارشناس دینی اهل سنت هیرمند خاطرنشان کرد: امثال حججی‌ها افتخاری برای کشور و انقلاب اسلامی ایران هستند، تا وقتی ایران اینگونه جوانانی در خود پرورش می‌دهد هیچ دشمنی جرات نزدیک شدن به مرز‌های ایران را نخواهد داشت، زیرا از نگاه این جوانان خواهد ترسید.
ارسال نظرات