خبرهای داغ:
مدير عامل شركت گاز استان خراسان جنوبي از بهره برداري گازرساني به 11 روستا و آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 42 روستا در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد .
کد خبر: ۸۹۰۶۲۵۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "فرشید دشتی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: علاوه بر پروژه هاي فوق عمليات اجرايي خط انتقال گاز گزیک، طبس مسینا و سیمان باقران تكميل و تزريق گاز مي گردد و خط تغذیه شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف نيز به بهره برداری می رسد.

وی همچنين با اشاره به بهره برداری از عملیات گازرسانی به مجموعه 798 واحدی فاز 2 مجموعه عظیم 1500واحدی شهید صیاد شیرازی بیرجند، افزود: بهره برداری از عملیات گازرسانی به 5 کوره آجر پزی و آغاز عمليات اجرايي احداث ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم بیرجند به منظور تقويت و پايداري شبكه گاز در شهرهاي بيرجند و خوسف از سایر پروژه های این شرکت در هفته دولت می باشد.

مدیر عامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی تصریح کرد: مجموع اعتبار هزينه شده براي  بهره برداري پروژه هاي فوق حدود 100 ميليارد ريال مي باشد و اعتبار مورد نياز براي پروژه هاي آغاز شده در هفته دولت بالغ بر 280 ميليارد ريال برآورد مي گردد.

شايان ذكر است با تزريق گاز خط انتقال مذكور زير ساخت گازرساني به شهرهاي گزيك ، طبس مسينا و كارخانه سيمان باقران فراهم خواهد گرديد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها