اولویت کمیته امداد شهرستان خرم دره در اجرای طرح شوق زیارت اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند، است.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۴۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره بابیان اینکه رشد، تقویت و تعمیق باورهای دینی خانواده‌های تحت حمایت از اهداف مهم خدمت رسانی این نهاد در حوزه فرهنگی است ، گفت : برنامه‌های مختلفی به‌منظور ارتقاء باورهای دینی در طول سال برای جامعه هدف کمیته امداد اجرا می‌شود.

ابوالفضل احمدی یکی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در بخش فرهنگی را اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به اماکن زیارتی عنوان کرد و افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی ، تربیتی و فرهنگی مختلفی توسط کارشناسان مربوطه با رویکرد پیشگیری  از آسیب‌ها در جامعه هدف این نهاد برای آن‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه از اعزام ۱۰۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس در چهارماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به مشهد مقدس در قالب اردوهای فرهنگی ، تربیتی و زیارتی و شوق زیارت انجام‌شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره همچنین به بهره‌مندی ۴۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرم دره از خدمات اردویی این نهاد از ابتدای امسال اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان بهره‌مند از خدمات اردویی کمیته امداد در قالب اردوهای تربیتی، فرهنگی و آموزشی  در چهارماهه ابتدایی سال جاری به استان‌های مازندران، گیلان و کرمانشاه اعزام‌شده‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت باهدف اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی به‌ویژه مشهد مقدس از برنامه‌های موردتوجه این نهاد در طول سال است، افزود: اولویت کمیته امداد شهرستان خرم دره در اجرای طرح شوق زیارت اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند، است.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در طرح شوق زیارت به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به سفرهای زیارتی، گفت: خیران خرم دره‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت shogheziarat.ir و یا مراجعه به کمیته امداد در این طرح مشارکت کرده و زمینه اعزام نیازمندان را به مشهد مقدس فراهم کنند.

ارسال نظرات