صدا و سیمای مرکز زنجان امسال همانند سالهای گذشته با برنامه ها و ويژه برنامه هاي متعددي را برای گرامیداشت هفته دولت تدارک دیده است .
کد خبر: ۸۹۰۶۳۵۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان امسال همانند سالهای گذشته با برنامه ها و ويژه برنامه هاي متعددي را برای گرامیداشت هفته دولت تدارک دیده است  که در اين راستا معاونت صدای مرکز زنجان بیش از 1070 دقیقه برنامه برای این هفته توليد ، تأمين و آماده پخش  نموده است.

ویژه برنامه رادیوی استانی برای هفته دولت  «دستاورد» نام دارد .

 تهیه کننده «دستاورد» سمیه حمامی  بوده و موضوع آن نیز ارائه خدمات و عملکرد دستگاههای اجرایی و نهادهای استان می باشد . از آیتمهای این برنامه می توان به گزارش و تلفن های مردمی، موسیقی ، حضور مهمانانی از مسئولین ادارات استان و .... اشاره کرد . برنامه دستاورد در ایام هفته دولت هر روز از ساعت 9 صبح به مدت 30 دقیقه مهمان خانه های شنوندگان خواهد بود .

 همچنین  سایر برنامه های روتین رادیو از قبیل آخشاملار، سلام زنجان، کندیمیز، گلبرگ ، نوجوان، جوان ، آی ایشقندا ، موج ورزش در کنار برنامه های تامینی پخش صدا به این موضوع اختصاص داده خواهند شد .   معاونت سیما هم برنامه ریزی گسترده ای را برای این هفته انجام داده است . سیمای مرکز زنجان(شبکه اشراق) نیز2 ویژه برنامه برای هفته دولت برنامه ریزی نموده است .

یکی از این ویژه برنامه ها « فرصت خدمت» نام دارد که در 7برنامه 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی علی رجبی قصد دارد خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف را از قاب تصویر شبکه استانی به سمع و نظر هم استانی های عزیز برساند .

دیگر ویژه برنامه سیما با عنوان «جنگ شهرستانها» می باشد . این ویژه برنامه در 8 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی علی اسم خانی و حسین اسماعیلی،  قصد دارد با حضور در شهرستانهای استان ضمن فراهم نمودن لحظات شاد و مفرح، به بیان کارهای صورت گرفته در شهرستانها بپردازد .

برخی آیتم های این برنامه عبارتند از موسیقی ،سرود، نمایش، سخنرانی مسئولین شهرستان و ..... .

از دیگر برنامه های سیما پوشش کامل جشنواره شهید رجایی است که در یک برنامه60 دقیقه  ای به تهیه کنندگی حاتم معصومی صورت خواهد گرفت.

همچنین سایر برنامه های روتین سیما از جمله نگاه روشن، گجه لر، سلام زنجان ، آلاچیق ، بیزیم اللر و ..... همراه با برنامه های تامینی پخش سیما نیز به هفته دولت پرداخت خواهند نمود .

 گفتنی است معاونت سیمای مرکز زنجان بیش از1700 دقیقه برنامه برای این ایام آماده پخش نموده است .

معاونت اطلاعات و اخبار هم همگام با ساير معاونت هاي توليدي ، تهیه و توليد گزارشها و تفاسير خبري مختلف تلويزيوني و راديويي و پوشش کامل افتتاح طرحهای مختلف عمرانی و ... را در دستور کار قرار داده و طبق پیش بینی، بیش از  450 دقيقه خبر و گزارش در این هفته  به فراخور موضوع توليد و پخش خواهد كرد .

ارسال نظرات