ما بسیجیان موظفیم با تاسی و تبعیت از آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومین تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۷۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این روزها که حرف از جهاد می شود افکار و اذهان عمومی به جهادگران مدافعین حرم و جهادگران بسیجی در مناطق محروم می افتد، اینجا مرز، نه بلکه دل محرومیت است، روستاها و افرادی که نیازمند استعانت و کمک هستند  جوانان تحصیل کرده بسیجی از حوزه شهید خرازی سپاه ماهنشان می‌روند تا در این اردوها آتش به اختیاری را به اجرا بگذارند و لبخند رضایت را بر لبان مردمان نیازمند و محروم بنشانند.

در کوچه پس کوچه‌های روستا آقکند که یکی از روستاهای دور شهر ماهنشان است صدای کمک خواستن از هر کوچه و پس کوچه ها به گوش می رسد،  با فرا رسیدن تابستان بوی کاهگل و تعمیر ساختمان های قدیمی که با گل و خشت بنا شده به مشام میرسد، اما این استشمام بوی کاهگل و خشت از خانه های بی سرپرست بلند نمی شود آنها این روزها دغدغه تعمیر و باز سازی دارند که فردای زمستان چکه های برف و باران از سقف امانشان را می برد،  انگار اینجا محرومیت و فقر با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند و در اینجا گاهی مردم از کمترین امکانات حتی سرویس بهداشتی مناسب هم محروم‌اند.

اینجا هرچه نگاه کنی محرومیت و فقر است اما چشم‌هایی در انتظارند تا از آن سوی راه‌ها و پشت کوه‌ها افرادی  بیایند و خدمتی به این مردمان نیازمند انجام دهند.

اردوهای جهادی گامی در راستای محرومیت زدایی است اما به واقع همین اردوهای جهادی کفاف این همه محرومیت را به تنهایی می توانند بدهند؟!

اردوهای جهادی هفت روزه حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی با همکاری بسیجیان پایگاه شهید باکری و با مشارکت ۲۰ نفر از این بسیجیان به مدت هفت روز در روستای آقکند در امر خدا پسندانه منزل مسکونی یک خانواده محروم و بی سرپرست که یک مادر با دو فرزند یتیم سادات زندگی می کنند، تعمیر، بازسازی، مرمت و بهسازی می کنند.

فرمانده حوزه شهید رجایی گفت: ما بسیجیان موظفیم با تاسی و تبعیت از آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومین تلاش کنیم به امید اینکه موجب جلب رضای الهی و امام عصر عج که خود فریادرس امت مظلوم است قرار گیرد.

حیدری افزود: حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی با همکاری بسیجیان عزیز و فرماندهان هر هفته روزهای پنج شنبه با شناسایی و برنامه ریزی قبلی آماده خدمت و کمک رسانی است.

 

ارسال نظرات