ترسیدن از تهدید از خود تهدید سخت تر است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) رزمندگان اسلام با چنک و دندان از ایران اسلامی دفاع کردند تا تا ما به این مرحله از تاریخ رسیده ایم.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۷۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در جمع فرماندهان  و مدیران سپاه استان ضمن گرامی داشت شهدای گرانقدر دوران دفاع مفاع مقدس،شمالغرب و مدافعان حرم، یاد و خاطره شهید حسین اخربین را گرامی داشت و گفت: رزمندگان اسلام با چنک و دندان از ایران اسلامی دفاع کردند تا تا ما به این مرحله از تاریخ رسیده ایم.

 

وی با بیان اینکه دوستان نسل دوم و سوم انقلاب از نظر اراده و ایمان چیزی از رزمندگان انقلاب کمتر ندارند گفت: در بسیاری از زمینه ها جوانان امروز حتی جلوتر از نسل اول نیز هستند

سردار بابازاده پیشرفت استان را به صعود به قله سبلان تشبیه کرد و گفت: همانطور که در صعود به قله سبلان همه اعضای تیم از آماد و پشتیبانی گرفته تا رهبر تیم ،  تلاش می کنند ، برای پیشرفت استان نیز همه مردم از کارگر تا عالم و دانشمند باید در کنار هم سخت کار کنند تا موفقیت حاصل شود.

وی با بیان اینکه الان میدان عمل است گفت: نیاز امروز ما صداقت و عدالت برگرفته از مفاهیم قرآن کریم است و کسانیکه این دو عنصر را در خود تقویت کنند برنده میادین خواهند شد

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  با یادآوری سخنان شهید شیرودی افزود :  از قول من به امام خمینی این پیام را برسانید که در جبهه ها مکتب می جنگد نه تخصص ، اگر مکتب نباشد تخصص جایگاهی در جنگ ندارد.

 

وی تصریح کرد: اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به یاری نیاز دارد و همه باید با حضور در میادین دین خود را اسلام و شهدا ادا کنند

 

رزمنده 8 سال دفاع مقدس در پایان سخنان خود   به تبیین واژه تدبیر پرداخت و گفت:تدبیر عبارت است از اندیشدن به پایان کار  و اینکه که کار را چگونه به سرانجام برسانیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

وی با بیان اینکه انتخاب منطقی ترین راه درپیشبرد اهداف یک مأموریت مهم است،گفت: تدبیر در کنار تصمیم به کار می آید.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  تصریح کرد : ما باید  ابتدا درک رستی از وضعیت خود داشته باشیم  تا بتوانیم بر اساس آن گام برداریم.

 

وی در پایان سخنان خود از فرماندهان و مدیران سپاه استان خواست تا با تشکیل اتاق های فکر برای انجام مأموریت های محوله  و اتخاذ تصمیات درست و سنجیده در حل مسائل همت کنند

ارسال نظرات