خبرهای داغ:

توضیح مدیر ورزش تبریز درمورد فوت کشتی‌گیر گیلانی در مسابقه کشتی

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با اعلام اینکه روز گذشته در جریان مسابقه های کشتی پیشکسوتان کشور در این شهر، کشتی‌گیر گیلانی فوت کرد، گفت: همه تمهیدات پزشکی در سالن پورشریفی تبریز مهیا بود.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۴۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ایرنا، حبیب مقصودی با تسلیت فوت حسین نیک نژاد به خانواده این قهرمان و جامعه کشتی کشور افزود: دو پزشک عمومی و یک پزشک متخصص قلب به همراه یک دستگاه آمبولانس در سالن حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه مرحوم حسین نیک‌نژاد در حین رقابت دچار ایست قلبی شد، گفت: ابتدا عملیات احیا توسط پزشکان انجام گرفت و سپس با آمبولانس این کشتی گیر به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت‌.
مقصودی با اشاره به اینکه در نزدیکی سالن رقابت ها 2 بیمارستان بزرگ وجود دارد، گفت: این کشتی گیر در کمترین زمان به بیمارستان انتقال یافت.
وی خاطرنشان کرد: مسابقه های 10 روزه کشتی نونهالان، خردسالان و پیشکسوتان در 2 رشته فرنگی و آزاد به بهترین نحو در تبریز برگزار شد.
به گزارش ایرنا، حسین نیک‌نژاد کشتی گیری از استان گیلان که در مسابقه های پیشکسوتان قهرمانی کشور در تبریز حضور داشت، در حین مسابقه دچار ایست قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت‌.
این کشتی‌گیر در رده سنی 55 تا60 سال کشتی می‌گرفت و در مرحله یک چهارم نهایی در مسابقه با نماینده اصفهان جان خود را از دست داد.
مسابقات رده سنی پیشکسوتان 29 و 30 مرداد در تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها