خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) حضور شهدا رانسیم حیات بخش در میان روزمرگی ها و غفلت ها دانست و ابراز کرد آنچه خداوند مقدر کرده است برای ما بهتر است و ما دو نمونه از آن را آشکارا شاهد هستیم.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۷۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد(ع) در خصوص تاثیر تشیع و استقبال از شهدا در جامعه ابراز کرد: طبق آیات قرآن زندگان واقعی، حیات بخش جامعه و به تعبیر شهید آوینی"آنان که زنده اند و ماندگار" شهدا هستند. متاسفانه امروزه با زیاده خواهی ها و سیاست بازی ها جامعه دچار مردگی و روزمرگی شده و حضور این شهدا نسیمی حیات بخشاست.
وی در ادامه تبیین کرد: زودگذر بودن دنیا را باید در نظر داشت و از این غفلت ها دور شد و همچون شهید حججی که بار دیگر حقانیت و مظلومیت شیعه را به رخ دنیا کشید، در پی پاسداری از ارزش ها بود و البته به آنچه که خداوند مقدر کرده است راضی بود چرا که در زمان دفاع مقدس بسیاری ناراحت از جاماندن پیکر شهدا در جبهه دشمن و عدم بازگشت اجساد مطهر شهدا بودند حال آنکه در این روزها بازگشت شهدا و تاثیر آن در جامعه ای که دچار تهاجمات شدید فرهنگی است را شاهد هستیم.
حجت الاسلام شجاعی مهر در ادامه افزود: نمونه دیگر این حکمت های الهی تبدیل مناطق جنگی به مناطقی برای بازدید و روایت از دوران دفاع مقدس و شکل گیری اردوهای راهیان نور و به فرمایش مقام معظم رهبری "عملیات فرهنگی" است که روحیه ایثار و شهادت طلبی را در بین جوانان زنده نگه داشته است. عنایت الهی است که عطر حضور شهدا در جامعه احساس می شود و همین امر محرک جوانان برای جهاد با تکفیری ها و داعش است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) از اهمیت ارزشهای انقلاب برای مردم اذعان کرد: دشمن بیکار ننشسته و کسانی که در عرصه های فرهنگی باید ارزشهای انقلاب را به زیبایی مطرح کنند در برخی قسمت ها حضورشان احساس شده اما در بعضی بخش ها حضور کمرنگ است. اینطور نیست که ارزشها برای مردم اهمیت پیشین را نداشته باشد بلکه مردم حقیقت طلب هستند و ارزشها را درک می کنند و هرکجا نیاز باشد به عرصه می آیند.
حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان اظهار کرد: دشمن نمی تواند روح انقلابی و ارزش های دینی را از جوانان بگیرد و شهدا نیز برخی که دچار غفلت و سرگرم به امور دنیا شده باشند را با تلنگرهایی به راه بازمی گردانند، برخی مواقع در فضای مجازی نیز دچار غفلت هایی شده که ترمیم و درمان تمام آنها ارتباط با شهداست.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها