خبرهای داغ:
فردا با حضور مسئولان استان صورت می‌گیرد
مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم فردا با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم صبح فردا با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای دوره چهارم شورا و منتخبان دوره پنجم و مسوولان استان برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۸.۳۰ صبح در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شده و در آن ضمن معارفه اعضای جدید شورای شهر، نخستین جلسه رسمی دوره پنجم شورای شهر قم برگزار خواهد شد.

حسن مالکی نژاد با ۷۰ هزار و ۳۴ رأی، سید محمد آتش‌زر با ۶۷ هزار و ۸۵۶ رأی، حسن بختیاری با ۵۹ هزار و ۴۴۸ رأی، حسین اسلامی با ۵۸ هزار و ۵۴۸ رأی، محمود مسگری با ۵۷ هزار و ۴۷۱ رأی، سید مجتبی سبحانی ثابت با ۵۶ هزار و ۳۱ رأی، عبدالله جلالی با ۵۳ هزار و ۷۶۷ رأی، مجید اخوان با ۵۲ هزار و ۱۶۲ رأی، محسن محرری با ۵۲ هزار و ۴۹ رأی، علیرضا احمدی با ۴۸ هزار و ۹۷ رأی، زین العابدین قراچورلو زاغه با ۴۶ هزار و ۲۳۷ رأی، روح الله امرالهی با ۴۵ هزار و ۹۷ رأی و حسن طلایی با ۴۰ هزار و ۵۱۳ رأی منتخبان مردم قم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هستند.

در این دوره تعداد اعضای شورای شهر قم از ۲۱ نفر به ۱۳ نفر تقلیل یافته است.

همچنین عصر امروز آخرین جلسه شورای شهر قم در دوره چهارم با حضور اعضای فعلی، مسوولان استان و اعضای جدید به منظور ارائه گزارش اقدامات چهار ساله در شهرداری قم برگزار خواهد شد.

دویست و چهل و دومین و آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم نیز دوشنبه شب با حضور اعضا و مدیران شهری با ۶ دستور جلسه برگزار شد که در این جلسه نیز برخی از اعضای دوره چهارم غایب بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها