خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در جلسه هماهنگی عید غدیرخم با بیان اهمیت جایگاه ولایت در دین اسلام، ولایت فقیه را استمرار مسیر ولایت اهل بیت (ع) دانست و تاکید کرد: اگر ولایت فقیه نباشد ولایت ناقص است.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۱۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه دهه ولایت و امامت فرصت ارزشمند و مغتنمی برای عرض ارادت به رسول خدا(ص) و خاندان اهل بیت(ع) است گفت: عید غدیر خم که عید ولایت و امامت شیعیان به شمار می رود روز بزرگ تبیین مباحث امامت و ولایت است.

   وی در ادامه با اشاره به اینکه ولایت به معنای حکومت و سرپرستی است افزود: واقعه مهم غدیر روز بزرگ ولایت است و در این روز علما باید در مدارس و منابر شبهه ها را از ذهن ها پاک کرده و حقانیت اهل بیت(ع) و ولایت را با رجوع به قرآن،  احادیث و اسناد معتبر اثبات کنند.

رئیس ستاد غدیر میانه اظهار کرد: نباید در این ایام حرکتی در جامعه صورت گیرد که وحدت شیعه و سنی در دین اسلام که  با هم برادر دینی هستند خدشه دار شود زیرا اهمیت وحدت در جامعه اسلامی و در بین مسلمین تا آنجائیست که دشمنان همواره سعی در از بین بردن این وحدت با تفرقه افکنی دارند.

   حجت الاسلام محمدی خواستار تبلیغ برای حضور مردم در دعای روز عرفه شده، گفت: عرفه دریای معنویت است و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم که در این خصوص رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه نیز در این جلسه با اشاره به شعار دهه امامت و ولایت به نام(لبیک یا رسوال الله) بر درج این شعار در سربرگ اداری و بنرها تاکید کرده و افزود: فضاسازی و تزیین سطح شهر، دیدار از خانواده شهدا و سادات و اجرای جشن ها و برنامه های متنوع  باید با شکوه هر چه تمام انجام شده و سعی کنیم جشن های ما مردمی بوده و هیئتهای مذهبی  نیز در جهت قوت قلب به صورت خودجوش وارد صحنه شوند.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد تاکید کرد: به هیچ عنوان تا پایان دهه امامت و ولایت نباید بنری در خصوص ماه محرم درج شود که در صورت مشاهده برخورد خواهد شد زیرا ما با شادی اهل بیت (ع) شاد و با غم و اندوه آنها محزونیم.

   وی توجه و رسیدگی به ایتام که در بحث ولایت از مهم ترین مباحث به شمار می رود را از اصلی ترین برنامه های ستاد غدیر عنوان کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها