با سخنرانی آیت‌الله خاتمی؛

دومین یادواره شهدای زرندیه برگزار می‌شود

دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه در هفتم شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از زرندیه؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم یادواره شهدای شهرستان جلسه کمیته اجرایی این مراسم با حضور مسئولین لشکری و کشوری در محل برگزاری جلسات سپاه شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مدیران نهادهای مختلف شهرستان و جمعی از فعالان کانون‌های فرهنگی برگزار شد، حاضران ضمن تبادل دیدگاه‌ها درخصوص اجرای مناسب این مراسم، هماهنگی‌های نهایی را در آستانه اجرای این مراسم انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر اینکه این سلسله جلسات به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر  برای اجرای هر چه بهتر یادوراه شهدای این شهرستان است، گفت: شهدا  ولی نعمتان مادی و معنوی این مرز  و بوم هستند و تلاش وافر در پاسداشت مقام شامخ این مردان الهی تنها جبران ذره‌ای از تلاش‌های این عزیزان هم نخواهد بود.

گفتنی است دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و با مداحی و روایتگری حجت‌الاسلام والمسلمین وافی از موسسه روایتگران نور قم سه‌شنبه 7 شهریورماه مصادف با سالروز شهادت امام باقر(ع) در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) شهر مامونیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات