امام جمعه شهرستان زاوه در بیان ویژگی شهید محسن حججی گفت: یکی از مهم‌ترین صفات اخلاقی این شهید بزرگوار داشتن روحیه جهادی و انقلابی بود.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۸۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی مصطفویان  امروز در مراسم یادمان شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی  اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین صفات اخلاقی شهید محسن حججی، دارابودن روحیه جهادی و انقلابی بود.

وی  با اشاره به وجود این صفت پسندیده در این شهید والامقام، افزود: همه در لحظه اسارت ایشان به دست داعشی‌ها این روحیه را به وضوح مشاهده نمودند.

حجت الاسلام مصطفویان با اشاره به صفات ظاهری و باطنی هر انسان مومن ، ابراز داشت: شهید مدافع حرم حججی نیز از مصادیق مهم و بارز این افراد بود.

وی در ادامه در تبیین کامل تر فضائل اخلاقی این شهید والامقام به مظلومیت و اخلاص ایشان اشاره نموده و گفت: همین صفات اخلاقی پسندیده باعث این شد که به فیض عظیم شهادت نائل شود.

وی  با اشاره به آخرین سفر شهید حججی به همراه پدر و مادر بزرگوارش که همراه با زیارت حضرت امام رضا(ع) و درخواست دعای شهادتش بود، گفت: یکی دیگر از عوامل رسیدن ایشان به مقام والای شهادت، دعا و رضایت قلبی کامل پدر و مادر این شهید بزرگوار بود ، زیرا یکی از مهمترین عوامل سعادت دنیوی و اخروی انسانها همیشه دعا و رضایت قلبی والدین است.

امام جمعه شهرستان زاوه در پایان با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی، برای همه حاضران آرزوی شفاعت ائمه اطهار(علیهما السلام) و شهدا را در روز قیامت نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها