خبرهای داغ:
سرگردپاسدارمحمدکریمیان ازاجرای برنامه ی پیاده روی خانوادگی درسوم شهریورماه شهرکلیشادوسودرجان خبردادو گفت:هدف ازاجرای این برنامه ،برانگیختگی عمومی،اتحاد ،هم دلی وحساسیت نسبت به طرح کرامت می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۶۵۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان،سرگرد پاسدار محمد کریمیان در نشست فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه فلاورجان کلید طرح کرامت را کم کردن تقاضا دانست و اظهار کرد:ما به دنبال یک  برانگیختگی عمومی،انزجار و تنفر عمومی نسبت به مواد مخدرهستیم. 

وی  اجرای قرارگاه فرعی طرح کرامت در پایگاه را از ملزومات کار دانست و تصریح کرد :باید این  قرار گاه  توسط فرمانده پایگاه  با ارائه برنامه های منسجم شکل گیرد تا نوعی جوشش در مردم نسبت به طرح کرامت ایجاد گردد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان طرح کرامت را در این شهرستان یک نقطه قوت دانست و افزود:دید ما نسبت به طرح کرامت باید یک دید رسالت محور باشد تا بتوانیم موفق عمل کنیم  ،ما باید بتوانیم به عنوان یک نیروی محرک ،مردم را در این طرح دخالت دهیم و یک نوع برانگیختگی عمومی و اتحاد در سطح شهرستان نسبت به طرح کرامت ایجاد نماییم.
وی از اجرای برنامه ی پیاده روی خانوادگی در سوم شهریور ماه خبر داد و گفت :هدف از اجرای این برنامه برانگیختگی عمومی،اتحاد،هم دلی و حساسیت نسبت به طرح کرامت می باشد.

وی محل تجمع را از درب سالن ورزشی سودرجان به سمت فلکه آغچه بدی دانست و اظهار کرد :در این زمینه باید اطلاع رسانی به سبک میدانی انجام گیرد

کریمیان در پایان ضمن تشکر از فرماندهان ارائه طرح 2 بنر با عنوان میثاق نامه طرح کرامت  را هم در اجرای برنامه دخیل کرد    .

ارسال نظرات
پر بیننده ها