مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان به منظور بررسی وضعیت موقوفات و بازدید از آستان امامزادگان شهرستان ابهرانجام شد در نشستی با فرماندار ابهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۰۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان به همراه  معاونین و مدیران ستادی خود در سفر یک روزه که به منظور بررسی وضعیت موقوفات و بازدید از آستان مقدس امامزادگان شهرستان ابهر انجام شد در نشستی با فرماندار ابهر دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی در این دیدار وحدت و تعامل و همکاری بین ادارات زمینه خدمت رسانی به مردم و احیاء آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه و موقوفات تاکید کردند.

فرماندار ابهر نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل اوقاف استان زنجان به بیان پتانسیل و ظرفیت های متعدد شهرستان پرداخت و گفت: با اشاره به فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در امر موقوفات و به خصوص آستان مقدس امامزادگان ابهر این نهاد آمادگی کامل همکاری در اجرای طرح ها و برنامه های اوقاف شهرستان می باشد.

 حیدری در ادامه از مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان خواستار تعامل و همکاری در اجرای برنامه ها و طرح های در حال ساخت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان شد.

 

ارسال نظرات