امام جمعه ایرانشهر اظهارداشت:شهادت شهید حججی به ملت ایران پیامی تازه ای از رشادت وایثار را یاد آور شدکه این پیام دفاع از مظلو مان عالم مرزو بوم نمی شناسد
کد خبر: ۸۹۰۶۶۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، به منظور گرامی داشت یاد وخاطره شهید محسن حججی مراسم یادبوداین شهیدوشهدای مدافع حرم با حضور شورای اداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم از شهید حججی به عنوان جوان شجاع انقلابی که تربیت شده مکتب عاشورا وکانون انقلاب که همان مسجد است یادکرد.
وی از شهید حججی به عنوان جوان مردی که با ایثار ومقاومت خود در برابر تکفیری‌ها خم به ابرو نیاورد ودر راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ودفاع از آرمان‌های شهدابا خلوص نیت به شهادت رسید یاد کردو افزود:این رادمرد جوان پیام تازه‌ای از رشادت و ایثار را به جهان یاداور شد و ره صد ساله را یک شبه طی کرد.
امام جمعه ایرانشهر با تاکید بر این مطلب که شهادت محسن حججی یک پیام مهم دارد بیان کرد: پیام این شهید بزرگوار به ملت ایران و به جوان امروزی این است که دفاع از مظلو مان عالم مرزو بوم نمی‌شناسد.
وی بیان کرد:امروز ما باید پاسدار خون شهدا به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم باشیم که به فرموده: حضرت امام خامنه‌ای اگر شهدای مدافع حرم در بیرون از مرز‌های مابه مبارزه نمی‌پرداختند ما امروز باید در کرمانشاه و ایلام با تکفیر‌ی وداعشی می‌جنگیدیم وامنیت امروز ایران اسلامی از رشادت رزمندگان و شهدای مدافع حرم می‌باشد
ارسال نظرات