معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان :
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه پزشکی خیر ساز را برای اولین بار در بروجرد احداث می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۳۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نادر همتي  امروز در نشست خبری ریاست علوم پزشکی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در طول دو سال گذشته در عرصه فعالیتم به لطف خداوند کارنامه درخشانی داشتیم که سبب شد در کشور حرف اول یا دوم را میزند.

 

وی بابیان اینکه طبق آماری که داریم غریب به 60 میلیارد تومان آورده در حوزه خیرین سلامت وجود دارد، افزود: 157 میلیارد تومان در ارتباط با 234 پروژه در قالب 104 هزار مترمربع که با توجه به اهدایی اخیر جمع کل این‌ها تا پایان سال 96 رقمی معادل 221 میلیارد تومان می‌شود.

 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بابیان اینکه شرایط بازدید از پروژه‌های خیران سلامت را برای اصحاب رسانه را فراهم می‌کنیم، بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان خرم‌آباد، الشتر، نورآباد، ازنا، الیگودرز، دورود بازدید کنند و این حق را به من بدهند من نمی‌توانم بدون نشان دادن این پروژه‌ها به فضای مجازی پاسخ دهم.

 

وی با اشاره به اینکه هفته آینده دکتر سید محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت به استان سفر می‌کند، عنوان کرد: دکتر ایازی لرستان را همیشه به‌عنوان الگو درزمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی معرفی می‌کنند پس بحث آمار سازی بحثی کودکانه است و بهتر است افراد از این طریق به دنبال تخریب نباشند و بیایید حداقل راهی که در ارتباط باکار خیر بازشده را نبندید.

 

همتی تصریح کرد: ایجاد فضای مثلاً 58 میلیارد تومان اختلاس دانشگاه علوم پزشکی مطرح‌شده سبب کمی شود خیران نسبت به ما بی‌اعتماد شده‌اند پس از دید ماه انتقاد به ارکان دانشگاه و در راستای شفاف‌سازی کار خوبی است اما این دریچه خیر و رحمت را به روی خیران سلامت نبندید.

 

وی با تأکید بر اینکه به‌عنوان کسی که در این عرصه کار می‌کند حرف برای گفتن سند برای مشاهده و.. دارم، افزود: پروژه‌های ما از طریق بازرسین رسمی و استانداری بازدید می‌شوند و اگر نقصی وجود داشته باشد مشخص می‌شود.

 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: نمی‌توان مرکز شیمی‌درمانی با رقم یک میلیارد و 500 تومان که توسط موسسه نور راه‌اندازی شده و خدمت‌رسانی می‌کند اگر ما کمک درمانی می‌دهیم به دلیل فعالیت این مرکز است.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز سوختگی در لرستان وجود ندارد و به‌تازگی مرکز سوختگی در بیمارستان شهدای عشایر کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: زبانی که بخواهد شد مردم خیر شوند باید لال و قلمی که سبب رفتن خیران می‌شود، شکسته شود.

 

همتی در رابطه با کمک‌های خیران سلامت لرستان، خاطرنشان کرد: 60 میلیارد تومان محقق شده، 8 میلیارد تومان تا پایان سال محقق می‌شود، 234 پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این فعالیت‌ها قابل‌انکار نیست.

 

وی با بیان اینکه 10 هکتار زمین از منابع طبیعی گرفته‌شده و دانشگاه پزشکی خیر ساز را برای اولین بار در بروجرد احداث می‌کنیم، گفت:خیر وقتی در بروجرد می‌خواهد هزینه کند من نمی‌توانم بخواهم محلی دیگر هزینه کند چراکه به میل شخصی کمک می‌کند.

 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: مجمع خیران شهرستان‌های نورآباد، کوهدشت، پلدختر ضعیف و شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز و ازنا فعال هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات