خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

تلاش دشمن به انحراف کشاندن گفتمان انقلاب است

فرمانده سپاه شبستر در همایش بزرگداشت روز جهانی مساجد در این شهرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان برای به انحراف کشاندن گفتمان اسلام و تفکر اسلام ناب تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۵۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی با اشاره به نقش و جایگاه مساجد و ارتباط این نهاد با بسیج اظهار کرد: مسجد سنگر فرهنگی و اجتماعی بوده و ائمه جماعات مساجد و هیئت امنا نقش مهمی در جذب نوجوانان و جوانان در مساجد دارند و باید با همراهی و همکاری ائمه جماعات و هیئت‌های امنای مساجد و پایگاه‌های بسیج در حفظ جایگاه مساجد تلاش کرد.

وی افزود: دشمنان برای به ورطه فراموشی کشاندن رژیم صهیونیستی گروه‌های تکفیری را به وجود آورده و در برابر گفتمان اسلام، اسلام‌های جعلی تعریف کرده‌اند چراکه اسلام نظام جمهوری اسلامی، تنهاترین اسلامی است که دشمنان می‌خواهند تغییر ساختار بدهند و در این خصوص دشمنان با مؤلفه های عملیات روانی دست به کار شده‌اند.

رضایی با تاکید بر اهمیت وجود وحدت و انسجام در داخل کشور عنوان کرد:  باید با هم افزایی در راستای وحدت بیشتر تلاش کنیم چراکه دشمن به دنبال تحریک بعضی از افکار افراطی برای به هم زدن وحدت کلمه است.

وی با تاکید بر آبادانی مساجد بیان کرد:  مساجد پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی امت اسلامی هستند که بسیاری از حرکت‌های سیاسی و انقلابی جهان اسلام از این مکان مقدس آغاز شده است.

به مناسبت روز جهانی مسجد همایش مشترک ائمه جماعت، هیئات امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در سالن شهید آوینی سپاه شبستر برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها