خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: طرح ساخت و مسیر گشایی جاده های دسترسی به مزارع آبی و باغات هشترود شامل دهستان سهند آباد _ قرانقو و روستاهای بخش نظرکهریزی که در اثر سیل امسال راه های ارتباطی باغداران و زارعین با باغات و مزارع خود قطع شده بود با هزینه بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۵۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل کریمی اصل افزود: از این مقدار 79 کیلومتر از راه های بین مزارع و باغات شهرستان مسیر گشایی شده و 4.5 کیلومتر از راه های ارتباطی مهم باغات هشترود که امکان تردد وجود نداشت با مسیر گشایی امکان تردد بهتر با ماشین آلات باغی و زراعی در تمام فصول فراهم شده است.

کریمی اصل گفت: در راستای تسهیل در امر کشاورزی، رفت و آمد ماشین‌آلات کشاورزی، انجام آسان‌تر کشاورزی مکانیزه و  جاده بین مزارع این طرح اجرا شده است.

وی نقش جاده بین مزارع در ارایه خدمات به کشاورزان را بسیار مناسب خواند و تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم ساخت جاده بین مزارع در سطح شهرستان با اولویت بندی اجرا خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی هشترود ادامه داد: ایجاد، مرمت و بازسازی جاده های بین مزارع در توسعه کشاورزی نقش بسزائی دارد و  این عملیات باهدف سهولت در امر حمل ‌و نقل ماشین ‌آلات، ادوات کشاورزی و جابجایی نهاده‌ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع و دسترسی راحت ‌تر به جاده‌های اصلی به مرحله اجرا در آمده است.

ارسال نظرات