شهردار مهدیشهر:

شهرداری مهدیشهر اولین شهرداری در استان سمنان که حسابرسی سال 95 خود رابه اتمام رسانده است

شیر دل عرب در نشست مطبوعاتی گفت: شهرداری مهدیشهر اولین شهرداری در استان سمنان که حسابرسی سال 95 خود رابه اتمام رسانده است.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۷۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مهدیشهر،شیر دل عرب در نشست مطبوعاتی که با حضور اعضای شورا واصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد:در سال 92 شهرداری مهدیشهر را ور شکسته تحویل گرفتیم وبا سابقه 86 ساله در حال حاضر با توجه ضوابطی که تعریف شده شهرداری مهدیشهر در درجه 7 قرار دارد.

وی در ادامه گفت:در سال 95 ،96 از کمک سفر هیئت دولت به استان اعتباری بالغ بر500 میلیون کمک دریافت کردیم اما انتظار داریم دستگاههای بالادستی استان کمک ومساعدت بیشتری با ما داشته باشند.

عرب بالاترین بدهی شهرداری را درحال حاض مبلغی بالغ بر دومیلیارد وششصد میلیون تومان عنوان کردوگفت:شهرداری مهدیشهر ،اولین شهرداری استان است که حسابرسی سال 95 خود را به اتمام رسانده است .

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر شهرداری مهدیشهر،با 122 نفر نیرو در حال خدمت رسانی به 25000 نفر در شهر مهدیشهر می باشد.

شهردار مهدیشهر از دیگر فعالیت های شهرداری را معاینه فنی خودرو های سبک با مشارکت شهرداری عنوان کرد که در بخش خصوصی افتتاح خواهد شد که مسلمایکی از اقدامات خوب در این حوزه می باشد .

وی تصریح کرد: خرید ماشین آلات و تجهیزات سنگین و سبک چند دستگاه موتور سیکلت و دستگاه رنگ پاش از جمله تجهیزاتی بودکه توانستیم خریداری کنیم جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم و راه سازی که بسیارمورد استفاده قرار گرفت .

عرب همچنین ،از ممیزی شش هزار پلاک در مهدیشهر خبر داد و گفت :حدود شش هزار دیگر مانده که انشا الله انجام خواهد شد .

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه آسفالت شهری ،ایجاد پارک و مراکز تفریحی ،تجهیز پارکهای موجود ،برگزاری مراسمات و جشنواره های مختلف ،فضای سبز،تملک وبازگشایی معابر وخیابان ها بخشی از کارهایی بود که درطول این خدمت انجام شد.

درپایان شهردار ضمن تشکر از همه اشخاصی که در طول دوره خدمت ،کمک حال شهرداری بودند نهایت سپاسگذاری رااز مجموعه خدوم شهرداری عنوان کرد که با حقوق کم وکار زیاد دربدترین شرایط شبانه روز تلاش کردند عملکرد مثبت برای شهر مهدیشهر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار