بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد خبر داد:
به منظور ارزیابی عملکرد سازمان بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد ، مسئول فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی تهران از کارگاه تولیدی"چای به" بسیجی "وحید قافی" بازدیدبعمل آورد.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۸۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور ارزیابی عملکرد سازمان بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد، سردارعالی مسئول فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی تهران از کارگاه تولیدی"چای به" بسیجی "وحید قافی" بازدید بعمل آورد.
در این بازدید قافی به مسئولین بازدید کننده گفت: ابتدا برای راه اندازی این کارگاه از ۳ "درخت به" که در خانه داشتیم شروع کردم و با همت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد با گرفتن وام اقتصاد مقاومتی شروع به گسترش کارگاه خود کردم و می‌خواستم از این راه برای چندین نفر ایجاد اشتغال بکنم و درامدی برای خودم ایجاد کنم.
وی درادامه گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از زنانی که اکثرا سرپرست خانواده هستند در این کارگاه مشغول به کار هستند و محصول تولیدی این کارگاه را به ماهانه ۱۵۰۰ کیلوگرم رسانده اند و در آینده با کمک مسئولین بسیج سازندگی در فکر توسعه و بکارگیری افراد بیشتر در این کارگاه هستم.
در ادامه "جواد دهقانی" مسئول بسیج سازندگی، آمادگی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله را برای حمایت از کارآفرینان و افرادی که علاقه‌مند به کار‌های تولیدی می‌باشند و نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند اعلام آمادگی کرد.
در پایان سردار عالی از فکر و ایده و تلاش این کارآفرین برتر یزدی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
لازم به ذکر است دراین بازدید "سرهنگ میرقانعی" مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد و همچنین "دهقانی" مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله حضور داشتند.
ارسال نظرات