خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان ما از قرآن و تفکر قرآنی هراس دارند و تمام تهاجمات فرهنگی آنها برای مقابله با اجرای قرآن در جوامع است.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۲۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حضرت آیت الله «مصطفی علماء» روز  در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف گفت: حفظ و قرائت قرآن کریم بسیار مغتنم و ارزشمند است و از آن مهمتر این است که قرآن وارد زندگی ما بشود و سبک زندگی اسلامی و قرآنی را اجرا نماییم.

 

وی گفت: به فرموده امیرالمومنین(ع) خداوند متعال در قرآن کریم جلوه کرده است و هر چه با قرآن انس بگیریم و به سمت تربیت قرآنی پیش برویم باعث سعادت و موفقیت در دنیا و آخرت ما خواهد بود و نباید زرق و برق دنیا ما را از بهره بردن از قرآن کریم غافل کند.

 

آیت الله علماء خاطرنشان شد: قوت قلب پیامبر اعظم (ص) وجود قرآن در بین امت اسلامی بود و امروز بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال می‌بینیم که با تربیت و روحیات قرآنی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) چگونه در مقابل ابرقدرت های جهان با اقتدار موضع گیری کرده اند.

 

آیت الله علماء ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد علیه السلام گفت: این که خداوند متعال نور امامت و ولایت را در وجود با برکت امام جواد(ع) قرار داد نیز از نشانه های قدرت و عظمت خداوند است که ایشان در سن ۸ سالگی به تمام مسائل روز و سوالات آن زمان جواب علمی داده است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه کشورهای جهان خصوصا بسیاری از سران کشورهای عربی با این که زبان مادری آنها عربی و همزبان با قرآن کریم است هیچ درک درستی از قرآن ندارند و گرنه اینگونه همه چیز را تقدیم استکبار نمی کردند.

 

آیت الله علما متذکر شد: امروز باید قدردان خداوند متعال به خاطر نعمت بزرگ قرآن و ولایت بود و همچنین باید شکرگزار نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در قلب حساس‌ترین مقرهای نظامی آن فضای قرآنی و مسابقه قرآنی برقرار است.

ارسال نظرات