خبرهای داغ:
به همت بسیج فرهنگیان ناحیه چهار قم صورت گرفت

اردوی فرهنگی تفریحی خانواده شهدای مدافع حرم قم در «رویان» مازندران

اردوی فرهنگی تفریحی خانواده های شهدای مدافع حرم استان قم به همت کانون بسیج فرهنگیان «شهدای فرهنگی» ناحیه چهار آموزش و پرورش، از 25 تا 28 مرداد در شهر رویان استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۳۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه چهار قم در راستای تکریم خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان اقدام به برپایی اردوی چهار روزه فرهنگی تفریحی به مقصد شهر رویان مازندران و بهره مندی از ساحل زیبای دریای خزر در آن شهر نمود.

در این اردو که با حضور 80 نفر از اعضای خانواده های شهدای ایرانی و غیر ایرانی مدافع حرم و با اسکان در مرکز خیریه امام رضا(ع) در «رویان» صورت گرفت، برنامه های معنوی و فرهنگی، مسابقات ویژه کودکان، استفاده از مواهب دریا و ... برگزار شد، همچنین خاطره گویی همسر روحانی شهید مفقودالاثر مدافع حرم، «مهدی مالامیری» و تبیین ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار نیز از جمله برنامه های اردو بود.

به گفته «محمدعلی رحیمی» مسئول کانون بسیج فرهنگیان ««شهدای فرهنگی»» ناحیه چهار قم، تمامی پشتیبانی ها و هماهنگی های لازم برای دعوت از خانواده ها و اجرای اردو، علاوه بر همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قم، با مساعدت و همراهی کامل «علی فیض» رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار وهمکاران وی در ناحیه صورت گرفته که جای تقدیر فراوان دارد.

وی همچنین افزود: این کانون علاوه بر اردوی مذکور، چندین اردوی علمی تفریحی و برنامه های ویژه ای را نیز در طول سال تحصیلی گذشته جهت فرهنگیان بسیجی ناحیه برنامه ریزی و اجرا کرده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار