خبرهای داغ:
اعزام دومین مرحله از کاروان راهیان نور غرب کشور از شهر نطنز

دومین دوره کاروان راهیان نور با مشایعت فرمانده سپاه ناحیه نطنز از مصلی شهدای گمنام نطنز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، دومین دوره اعزام کاروان راهیان نور غرب کشور از شهر نطنز آغاز شد و زائران در جوار مصلی شهدای گمنام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۶۷۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه‌هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره تمام دلاوری‌ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت‌های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

آقادوستی به اعزام 90 نفر از اقشار مختلف شهروندان نطنز اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره‌مندی‌های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

سروان پاسدار احسان قاسمی  مدیرکاروان راهیان نور سپاه ناحیه نطنز نیز گفت: طبق روال روایتگران در موقعیت های مختلف به روشن گری و تشریح عملیات های مختلف می پردازند و با همکاری ستاد شهر سالم نیز تیم پزشکی و اورژانس کاروان را همراهی خواهد کرد.

قاسمی ادامه داد: دومین دوره اعزام کاروان راهیان نور از یکم تا پنجم شهریور از مناطق 22 گانه انجام می‌شود و جمعا بیش از 90 زائر از شهر نطنز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار